Sunday, December 7, 2008

The Nonchalant Moment

fine, liverpool la paling hebat.

yeah lets paint the town red. nuff said.

i didnt use any caps ,or bold or bigger font or any exclamation mark because

i dont know

because i truly am redho je la.

Anyways,

esok raye,mummy and miya is out of the country, papa is surely gonna work tomorrow,

for him , raya only last 30 minutes,

abg? abg lagi la. totally out of the picture

sape lagi?

hmm?

tape la..raye sensorang dpn pc pun ok. cam tak biase je.

ok bye.

Oh baidewei.

SELAMAT HARI RAYA QURBAN. makan tu igt2 aku weh yg raye sensorang. tq.

p/s : tak tak. mane ade ade depress. ok je nie. seyes.

3 comments:

Anonymous said...

ala..
takpe la diena..
raya haji je kot..
jgn sedey2 tau... ;p

aRe You? said...

meh la dtg raya umah aku wweyh...
aku ajar ko masak.hahaha

cornell said...

ajar whattttttttttttt?? lol..

ya'll never walk alone babeh :*