Wednesday, October 29, 2008

Mungkin aku da gile. mungkin tidak. u decide.

aku rase aku aku da dewasa.

sebab aku kene jaga org tua yakni bapak aku yg sakit tu

dan

budak kecik 2 ekor nie dalam satu masa yg sama.

"IKU IKU JOM MANDI SUMING POOL!!!!!!!!!!!!" jerit mulut garik 2 gadis kecil itu.

"AKU NAK TIDO LAAA BUKAN NAK MANDI SUMING POOL!!!" aku meronta keseorangan di dalam nurani ku yg kecil ini.


ARGHHHH TEKANAN NYEEEEE!!!!!!

tapi tanpa sedar , aku berjalam mamaily ke laci yg ade swimming suit itam aku. sarung kan. da ketat. bagos aku da gemok. ke baju nie yg da shrinking? skrang aku dgn towel sangkut kat leher cam indon kontrek nak mandi ramai2 kat longkang besar belakang projek perumahan yg belum siap. aku patut pakai kain batik. tapi kain batik tade. so aku pakai je boxer ultraman yg aku beli kat siam ngan harga sploh ringgit nie. kenape aku keneeeee ke suming nieee..aku tanak ahhhhhhh. tanak tanak ahhhhh!!

tadi abg bawak datang barang2 papa. umah aku da jadi crowded cam kedai cash converters. maybe aku patut jual barang2 papa nie kat situ. dapat duit bole fund aku nye final year projek aku. huh?

DEMNIT FINAL YEAR PROJEK! aku lupe yg sem nie aku da start buat fyp. kalau tibe2 aku ilang, tlg ripot polis. aku mungkin da gile.

skrang nie pun aku rase separuh gile.

tlg

tlg

tlg

sape nak tlg diena?

tanak tlg?

gi mati!

No comments: