Sunday, June 29, 2008

Ko la yang paling hebat!

Shasha is hebat.
She got us into Urbanscapes with her super mastermind plan.
I am not worthy for ur hebatness me lord.
Shasha u are the best.
Ur idea is just pure genius.
Heck u could become a drug trafficker mafia with ur god damn brilliant brain.

p/s : sha cukup ke aku puji ko nie..nanti ko memekak aku malas da nak dgr..tulis camni da ok kan? ok tak? kalau tak ok aku tuka weh..aku malas nak compose panjang2 nanti jadi merepek dan menyimpang kang.

p/s lagi : post ini akan diupdate dan diedit kerana kekurangan source dan tidak menepati piawaii yang telah ditetapkan.

2 comments:

Anonymous said...

hahahhaa aku suke. aku suke. tapi bila aku baca dengan empty perut, rase macam kurang coolness skit. kasik aku mandi dlu, pastu masak spaghetti, pastu aku baca balek. wokay?

huhuhuhuhu

Anonymous said...

aku ingat shasha mana laa dolll!