Tuesday, February 12, 2008

hari tak bagos

ni conversation ym aku ngan chaq *walaupun chaq hanye 5 tapak dari aku..tetapi internet tetap dititik beratkan dlm perhubungan kami..in other words malas nak bercakap"*

diena wong: ok aku nak update blog
diena wong: tapi cam tak tau nak tulis ape
chaq dayana: gahahaha
diena wong: nak tulis ape doh
chaq dayana: errr
chaq dayana: ape yg ko tgh pikir kan skrang?
diena wong: tak tau doh
diena wong: clueless
chaq dayana: ahahahhaha
chaq dayana: ko ckp aku housemate yg best

itu chaq yg claim diri die best..aku tak cakap ape2 pun

nway

1.kete chaq rosak..sian..
2.hari nie rambut cam gampang..senget sane senget sini..da cam anak iban
3.air asam tumpah kat kaki ngan jeans..
4.sume berlagak nak bawak kete kat mmu sampai parking penuh..i curse u!
5.streamyx cam pundek.
6.dapat early beday present..yay!

to chaq : same tak cam post ko? aku tade idea doh!

Oh ni atas permintaan chaq

chaq dayana: wehee tuka font
chaq dayana: aku dah reti tuka font dlm mac
diena wong: oh
diena wong: ko gune mek ke?
chaq dayana: ha ah
diena wong: kire hebat la nie?
chaq dayana: hebat dow
chaq dayana: aku dah reti tuka kaler
chaq dayana: aku nak jadi mac fangirl lah
chaq dayana: fuyohhh
chaq dayana: sumpah aku otai
chaq dayana: haa ko update la pasal aku jakun mac
chaq dayana: (seboleh2 nye nak diri sendiri jadi topik perbualan)


happy now? mac user saks big time! *bf ko terkecuali* <-- sebab aku takot kene pukul


COUNTDOWN to hari kelahiran
2 more days to go!

chaq jgn lupe present aku

No comments: